מזכלי"ת הסתדרות המורים תוקפת: "המתווה לחזרה ללמודים הזוי ומנותק"

אסתי פלד No Comments on מזכלי"ת הסתדרות המורים תוקפת: "המתווה לחזרה ללמודים הזוי ומנותק"

מזכלי"ת הסתדרות המורים יפה בן דוד בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחסה לאחוז הנמוך של המתחסנים בקרב אנשי מערכת החינוך, "מתוך הסקר שלנו יש מורים שלא התחסנו בגלל פייק ניוז. צריכים לקחת רפואים מהשורה הראשונה שיוכלו לומר את האמת על נושא החיסונים"

בית ספר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

מזכלי"ת הסתדרות המורים יפה בן דוד התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וטענה כי היה אפשר להפעיל את מערכת החינוך למרות התחלואה, "אנחנו הצענו לעבוד בכיתות קטנות. אם היינו עובדים בכיתות קטנות ולא צפופות כפי שיש היום ולכן אי אפשרות לפתוח. תראו במדינות אחרות מערכת החינוך פתוחה בגלל גודל הכיתות".

בן דוד ביקרה בחריפות את אי התוכנית ליציאה מהסגר למערכת החינוך, "גם אם עושים טעות פעם אחת זה מובן. אבל סגר אחרי סגר אין תוכנית יציאה. מי יוצא? מי חוזר ראשון? אין עבודת שטח. וכל זה בגלל כי הגורם המחליט מנותק מהגורם המבצע".

בן דןד תוקפת את המתווה שמוצע כעת בממשלה, "זה מתווה הזוי. מנותק. לא יכול להיות שהגורמים בשטח לא יהיו בקרב מקבלי ההחלטות. לדוגמא מה קורה עם החינוך המיוחד אחרי שאישרו אותו, מישהו בא לבדוק מה קורה אחרי שאישרו את החינוך המיוחד? את הסיכון חיים שלוקחים שם? יתחיל המתווה ופעם ירד גשם ופעם לא, מתי נדע ללמוד ולא ללמוד".

לדברי בן דוד ההתמקדות כעת היא לא בלימוד החומר אלה בנפש הילדים, "חומר אפשר להדביק אפשר ללמד. כעת אנחנו צריכים להתמקד בבריאות הנפש של הילדים. אי אפשר ללמוד 6 שעות למידה בחוץ. אולי במקום לעשות טיולים לילדים להוציא אותם בחוץ. אין ספק שלטווח הארוך יהיה נזק לילדים. הילדים צריכים לראות חברה להיות בחוץ".

 

 



0 תגובות